سلامت جنسی و اهمیت آن بین زوجین


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 264
:: بازدید سال : 606
:: بازدید کلی : 1092

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

سلامت جنسی و اهمیت آن بین زوجین
جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 22:41 | بازدید : 129 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

سلامت جنسی چگونه به دست یم آید ؟


یک رابطه جنسی سالم می تواند بخش مهمی از زندگی شخص باشد. وقتی کارها اشتباه انجام شود ، چه دیابت داشته باشیم یا نه ، بسیاری از ما پذیرش این مسئله را سخت می دانیم که ممکن است مشکلی ایجاد کند. این مهم است که پشتیبانی موجود را بدانید. این مطلب را که برگرفته از سایت همسرتایم است را دنبال کنید:



در حالی که اکثر مبتلایان به دیابت اعم از زن و مرد قادر به زندگی کاملاً عادی جنسی هستند ، دیابت ممکن است برای برخی افراد در مشکلات جنسی نقش داشته باشد.
شایع ترین مشکل اختلال نعوظ در مردان است (همچنین به ناتوانی جنسی نیز معروف است) که منجر به عدم توانایی در گرفتن یا نگه داشتن نعوظ به اندازه کافی طولانی برای مقاربت می شود. انزال ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد. باروری طبیعی است


هم مردان و هم زنان مبتلا به دیابت ممکن است وقتی سطح قند خونشان زیاد باشد ، میل جنسی خود را از دست بدهند
اختلال در نعوظ
بیشتر آقایان در برخی مواقع از زندگی با اختلال نعوظ مشکل دارند. این می تواند در بسیاری از عوامل از جمله خستگی ، استرس و افسردگی یا نوشیدن زیاد الکل ایجاد شود. برخی از داروها همچنین ممکن است باعث اختلال در نعوظ شوند. این می تواند شامل داروهایی باشد که برای فشار خون بالا ، افسردگی یا زخم معده مصرف می شود. مهم است که همیشه درمورد داروهای مصرفی برای سایر شرایط ، به پزشک خود بگویید.

کاهش جریان خون و آسیب عصبی به آلت تناسلی عموماً دلایل اصلی اختلال نعوظ برای مردان مبتلا به دیابت است. غالباً مردان مبتلا به دیابت که دارای این بیماری هستند ، عوارض دیگری نیز در رابطه با آسیب عصبی یا مشکلات گردش خون دارند ، از جمله فشار خون بالا ، کلسترول بالا یا بیماری قلبی.

اختلال در نعوظ به چند روش قابل درمان است از جمله:

قرص (به عنوان مثال ویاگرا ، سیالیس و لوویترا)
تزریق پروستاگلاندین به سمت آلت تناسلی مرد (به عنوان مثال Caverject)
دستگاه هایی مانند پمپ خلاء
جراحی مانند کاشت آلت تناسلی
در حالی که قرص ها آسان است ، اما ممکن است برای همه مفید نباشد. بنابراین در مورد تمام گزینه ها با پزشک خود مشورت کنید تا تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مناسب است.

منابع: دیابت استرالیا با همکاری الی لیلی و ناتوانی جنسی استرالیا نشریه‌ای منتشر کرده است تا به شما در درک تأثیر دیابت بر عملکرد نعوظ کمک کند. - درمان ED: نسخه دیابت

بهداشت جنسی و تولید مثلی در زنان
به طور کلی ، در مورد مشکلات جنسی در زنان بسیار کمتر شناخته شده است و این شامل زنان مبتلا به دیابت می شود. اصلی ترین مشکلات جنسی که زنان با آن دست و پنجه نرم می کنند خشکی واژن ، کاهش میل جنسی ، درد در هنگام رابطه جنسی و مشکل داشتن ارگاسم است. اینکه آیا دیابت بر روی این مشکلات تأثیر می گذارد ، مشخص نیست اگرچه زنانی که به سختی می توانند با زندگی با دیابت کنار بیایند ، احتمالاً مشکلات جنسی را گزارش می دهند.

زنان مبتلا به دیابت که به خوبی اداره نشده اند ، بیشتر احتمال دارد که دوره متورم برفک (عفونت مخمر) داشته باشند. در بیشتر موارد ، نگه داشتن سطح قند خون در محدوده هدف کمک خواهد کرد.

در طی دوره یا یائسگی ، سطح قند خون ممکن است تغییر کند. زنان مبتلا به این امر نیاز به تنظیم درمان خود دارند. پزشک یا مربی دیابت معتبر شما در این مدت کمک خواهد کرد.

برخورد با مشکلات جنسی
مشکلات جنسی مانند همه مشکلات پزشکی مشابه است. باید در مورد راهکارهایی که به بهترین وجه برای شما و سبک زندگی شما مناسب است با پزشک خود صحبت کنید.

در مورد شرایط مطلع شوید. پیدا کردن هر چه بیشتر و درمانهای موجود نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت و حس بهزیستی شما را بهبود می بخشد.


منبع : https://hamsartime.ir/the-benefits-of-regular-sex/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: